وظایف امور اداری
پیوست کردن پرونده ها با سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
صورتبرداری، طبقه بندی ، کدگذاری وبایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و احتیاجات شهرداری.
ثبت خلاصه مشخصات وجریان نامه های وارده و صادره و پیگیری آنها و شماره آنها در دفاتر مربوطه.
تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع واحد اقدام کننده و پیگیری آنها .
تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان و تدارک و توزیع آنها.
تنظیم دفترآمارکارکنان.
تهیه پیش نویس نامه ها و ماشین کردن آنها.
ابلاغ دستورات شهرداربه کارکنان شهرداری.
رسیدگی به فرمهای پر شده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.
تهیه پیش نویسهای استخدامی از قبیل پیش نویس احکام ، انتقال ، ترمیم حقوق ،مرخصی، معذوریت ، ترفیع وارتقاء واضافه کارو نظیرآن با اطلاع شهردار وبا رعایت قوانین و مقررات مربوط .
تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری ازاوراق ، طبق دستورشهردار.
رسیدگی به پیشنهادات وتقاضای واصله مربوط به اموراستخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع وارتقاء ، بازنشستگی وتعیین برقراری حقوق بازنشستگی ویا وظیفه و نظائرآن.
انجام امورمربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارگران.
انجام اموراستخدام ومعرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر.
پیش بینی احتیاجات پرسنلی شهرداری واقدام درمورد تامین این احتیاجات.
مطالعه قوانین و مقررات استخدامی واظهارنظردرمورد نحوه اجرای قوانین ومقررات مورد عمل.
اتخاذتدابیرلازم بمنظورپیشرفت وبهبود امورجاری.
انجام کارهای مربوط به اصناف و پیشه وران.
تهیه گزارشات موردلزوم جهت شهردار.
تعیین محل کارخدمتگزاران وتعیین ساعات کشیک نگهبانان.
نظارت بر انجام خدمات عمومی ساختمانها ازقبیل تامین روشنایی، سوخت، تلفن وغیره.
ثبت دیدگاه