ارتباط با شهردار

ارتباط باشهردار

میرداد میردادی فرزند اباصلت متولد ۱۳۵۴ از یک خانواده مذهبی در منطقه بشاگرد

از ابتدای امر کلاس های درس قرآنی و جزء و کتاب حافظ طی دو سال از طریق جهاد کشاورزی و به صورت ملا مکتبی آموزش طی نموده و سپس از سن ۹ سالگی وارد مرحله ابتدایی شد که از طریق آموزگاران خودش ایشان را به کلاس جهشی پیشنهاد نمودن ولی به خاطر همکلاسی های خودش قبول ننمود و به صورت هر سال یک کلاس ابتدایی تا پنجم ابتدایی در روستای محل تولد طی نمود و سپس سه ساله راهنمایی طی نمود سپس وارد هنرستان فنی شهید بهشتی میناب در رشته راه ختمان مشغول تحصیل و فارغ التحصیل گردید. بعد از فارغ التحصیلی دبیرستان در آزمون سراسری دانشگاه وارد آموزشکده شهید کرانی  بندرعباس در رشته کارهای عمومی ساختمان گردید و در رشته کاردانی فارغ التحصیل گردید. جهت اخذ کارشناسی عمران-عمران در آزمون وارد دانشگاه آزاد قشم گردید. فوق لیسانس GIS(سنجش از دور) وارد دانشگاه هرمزگان و فارغ التحصیل گردید و در رتبه عالی فارغ التحصیل گردید. وی هم اینک دارای دکتری برنامه ریزی محیط زیست از دانشگاه تهران می باشد.

در سال ۱۳۷۶ وارد اداره کل راه و ترابری و به صورت قراردادی مشغول گردید و واحد راه و ابنیه در سال ۱۳۷۸ به عنوان مسوول ایمنی راه ها در اداره راه و ترابری میناب مشغول گردید.

در سال ۱۳۸۱ به عنوان رئیس اداره راه و ترابری بشاگرد تا پایان سال ۱۳۸۲.

از سال ۱۳۸۳ رئیس اداره راه و ترابری قشم تا مرداد ماه سال ۱۳۸۴.

از شهریور سال ۱۳۸۴ تا شهریور سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس اداره راه و ترابری میناب مشغول فعالیت بود و با حفظ سمت سرپرست اداره راه بشاگرد نیز یود و در سال ۱۳۸۵ به عنوان ناظر پروژه های عمرانی منطقه محروم بشاگرد مسوولیت داشت.

از سال ۱۳۸۶ به عنوان رئیس راه و شهرسازی قشم و سپس با حفظ سمت سرپرست اداره حمل و نقل مشغول تا پایان شهریور سال ۱۳۹۶ مشغول بود.

از سال ۱۳۹۶ تا مهرماه ۱۴۰۰ به عنوان معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان مشغول فعالیت بوده است.

از آبان ۱۴۰۰ به عنوان شهردار قشم منصوب و هم اکنون مشغول به فعالیت می باشد.

ایمیل: info@qeshmcity.ir

تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۲۵۵۱ داخلی ۱۰۲ ، ۱۰۳ ، ۲۰۰

آدرس: قشم، میدان امام خمینی(ره) ؛ کد پستی: ۷۹۵۱۸۷۹۹۳۱