زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است

زیرسازی و آسفالت معابر شهر قشم پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است

میرداد میردادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طرح زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت در ۱۰ نقطه از معابر شهر قشم به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح عمرانی ۲ هزار و ۵۳۰ متر مکعب از معابر زیر سازی و ۱۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع از معابر در حال قیرپاشی و آسفالت است که تاکنون پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

شهردار قشم اضافه کرد: زمان تقریبی اتمام این طرح ابتدای خرداد ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

میردادی در پاسخ به این سوال که آخرین روند اجرای پروژه آسفالت سرد محلات بافت قدیم قشم چگونه است، توضیح داد: پروژه آسفالت سرد محلات بافت قدیم قشم به همت واحد خدمات شهری شهرداری قشم با اعتبار ۶ میلیارد ریال، حجم یک هزار تُن و توان پوشش ۹ هزار مترمربع در حال انجام است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر اقدامات صورت گرفته در روند اجرای این پروژه افزود: تاکنون لگه گیری معابر محله زیرانگی با ۲۱ تن آسفالت سرد، لکه گیری معابر محله ملاموسی و توحید با ۱۴ تُن آسفالت سرد، لکه گیری معابر محله امام حسین(ع) با ۷ تُن آسفالت سرد و لکه گیری معابر محله چاهتنگو با ۱۲ تُن آسفالت سرد انجام شده و اجرای این پروژه همچنان ادامه دارد.

شهردار قشم تاکید کرد: معتقدیم که آیینه تمام نمای خدمات شهرداری، محل زندگی مردم خونگرم قشم یعنی همان کوچه ها و خیابان های با صفای این شهر است و شهرداری و شورای شهر قشم همواره تلاش می کنند که محیط پاک و آرام برای زندگی قشموندان فراهم آورند.

وی هفتم اردیبهشت از اجرای ۱۲ طرح فنی و عمرانی توسط این شهرداری در سال ۱۴۰۱ با اعتباری افزون بر ۱۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال خبر داده بود که طرح های زیرسازی آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت ۱۰ نقطه از معابر شهر قشم و پروژه آسفالت سرد محلات بافت قدیم قشم از جمله این طرح ها است.

میردادی اعلام کرده بود، تمام معابر محله های بافت قدیم قشم برای نخستین بار با یک هزار تُن آسفالت سرد در حال لکه‌گیری است که ۶ میلیارد ریال برای تحقیق این مهم به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی هزینه شده است.

نوشته های مرتبط