مسطوری در مراسم معرارفه معاون شهردار قشم بر حل مشکلات در سایه تفاهم تاکید کرد

مسطوری در مراسم معرارفه معاون شهردار قشم بر حل مشکلات در سایه تفاهم تاکید کرد

مسطوری در مراسم معرارفه معاون شهردار قشم بر حل مشکلات در سایه تفاهم تاکید کرد

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری قشم با حضور مسئولین و پرسنل شهرداری مراسم معارفه معاون شهردار انجام شد .

مسطوری شهردار قشم ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب عنوان کرد : امیدواریم با انتصاب جناب آقای عبدالرحمن غواصی بعنوان معاون شهرداری قشم بتوانیم به اهداف عالیه این شهرداری نزدیکتر شویم . شهردار قشم افزود : استفاده از تجربیات ارزشمند و برجسته ایشان می تواند نقطه عطفی برای شهرداری در ارائه خدمتگذاری به شهروندان محسوب شود .

شهردار قشم ضمن تاکید بر خدمت به شهروندان و تکریم ارباب رجوع گفت : همه همکاران به انجام امورات اداری مطلوب در جهت تکریم شهروندان و ارباب رجوع در انجام امورات اداری تاکید می کنم.

مسطوری در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به مشکلات دوگانگی قانون در ارائه خدمات به شهروندان ، تعامل و تفاهم بین شهرداری قشم و سازمان منطقه آزاد در این مقطع را حیاتی خواند و گفت : این دوگانگی نباید باعث سرگردانی و مشکلات برای شهروندان باشد. وی افزود : باید همه انرژی و توان خود را برای حل مشکل در سایه تعامل و تفاهم بکار ببندیم .

در ادامه جلسه معارفه ، غواصی معاون جدید شهرداری قشم گفت : هدف اینجانب ، همکاری و همیاری خوب برای شهردار محترم و یک خدمتگذار برای مردم و شهروندان قشمی می باشد .  وی تصریح کرد : حضورم در این شهرداری با هدف رفع مشکلات شهر در کنار همکاران می باشد .

عبدالرحمن غواصی با تاکید بر داشتن وجدان کاری در یک مجموعه خدمتگذار مثل شهرداری گفت : وجدان کاری سرلوحه کار اینجانب بوده و پیشنهادم به همکاران این است که وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا وفاق در شهرداری قوت بگیرد.

معاون شهردار قشم ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت : هدف اول در شهرداری قشم تکریم ارباب رجوع و ولی نعمتان مسئولین شهرستان می باشد . وی گفت : حضور ارباب رجوع در شهرداری باید با خاطره ای خوش همراه باشد هرچند در بعضی موارد نتوانیم خدماتی را برای آنها انجام دهیم .

وی در پایان گفت : شهرداری باید قطب ارائه خدمات به شهروندان باشد هدفی که شهرداری قشم از بدو تاسیس تا به امروز در راستای آن اقدامات موثری را انجام داده است .

جلسه معارفه معاون شهردار قشم شهردار قشم غواصی معاون شهرداری قشم غواصی

نوشته های مرتبط