پيام شهردار قشم به مناسبت هفته بسيج

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده اند.

رحمت و برکات خداوند بزرگ بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب اسلامی هستند ، تا زماني که تفکر بسيجي بر کشور حاکم است و عزم اراده پولادين بسيجيان سرافراز در کنار ملت و رهبري آگاه و انديشمند وجود دارد آسيبي به نظام فراهم آمده از الله اکبرهاي مردم و خون هاي مطهر شهدا نخواهد رسيد .

تاريخ پرحماسه انقلاب اسلامي سرشار از صحنه‌هاي سرنوشت سازي است که نقش کارآمد و تاثير گذار بسيج و اخلاص و فداکاريهاي بسيجيان دريادل همچون نگيني درخشان بر تارك آن مي‌درخشد و اين نهاد ارزشمند انقلابي از بدو تاسيس تاكنون توانسته است با بهره‌گيري از شريف‌ترين و متعهدترين نيروها در صحنه‌هاي مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آباداني ايران اسلامي و مقابله با هجمه‌هاي شوم فرهنگي و عقيدتي، نقشي بسيار حساس، مهم و اساسي را ايفا نمايد.

امروز بسيجيان عزيز با توانمندي در عرصه هاي سازندگي ، فرهنگي و اجتماعي کارآمدي دين را در اداره جامعه به اثبات رسانيدند تا به همگان ثابت کنند که “بسيج مدرسه عشق است.”
اينجانب به عنوان خدمتگزاري کوچک از جمع شما عزيزان ، هفته بسيج را به فرماندهي کل قوا ، رهبري فرزانه انقلاب (مدالظه العالي) و ملت بسيجي و بزرگ ايران صميمانه تبريک مي گويم .

نوشته های مرتبط