مسئول سرمایه انسانی: طاهره ماهیگیر قویدل
مدرک تحصیلی: کارشناسی حقوق
شماره تماس شهرداری: ۰۷۶۳۵۲۲۰۱۰۰
شماره داخلی واحد: ۱۱۷
شرح وظایف واحد:
– نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحدها
– نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها
– نظارت بر کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی و واحد مالی مناطق شهرداری صدور دستور و تعلیمات لازم و کوشش در رفع نواقص کار
– تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه مذکور
– تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی و تایید آنها
– اقدامات لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد هزینه
– بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها
– نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری و واحدهای تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها
– همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه با توجه به آیین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعمل های صادره و ارائه آن به مراجع ذیربطی با همکاری
– شرکت در کمیسیونها و جلساتی که طبق آئین نامه مربوطه به عهده امور مالی محول است
– اقدام در تهیهو تنظیم قراردادها با عنایت به مصوبات کمیسیون عالی و معاملات طی هماهنگی با مدیریت حقوقی
– نظارت بر امور قراردادها و تنظیم برنامه ها به منظور به موقع برگزار شدن معاملات شهرداری اعم از مناقصات و مزایده ها برابر آیین نامه مالی شهرداریها و دستورالعملهای مربوطه
– اقدام در تهیه، تنظیم و ارائه گزارشات مالی به صورت منظم همراه با تجزیه و تحلیل از قبیل تراز آزمایشی ماهیانه، گزارشات اعتبار عمرانی، صورت مغایر بانکی و…
– اقدام در انجام تعهدات مالی در حدود و اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات و آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی
– اقدام در کنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها
– انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق
شرح وظایف واحد:
– هماهنگی و تنظیم برنامه ملاقات ها – کنفرانسها و سمینارها
– تهیه و تنظیم جلسات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مقام مافوق
– ابلاغ دستورات مقام مربوطه به کمیسیون ها، جلسات و سمینارها برای اصلاح مقام مربوطه
– انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که از طرف مقام مافوق در حدود وظایف ارجاع گردد
واحدهای زیر مجموعه:
۱-حسابداری
۲-کارپردازی
۳-انبار
۴-کارشناس بودجه
شرح وظایف رئیس حسابداری:
– نظارت در ثبت و نگهداری دفاتر و تهیه تزار مالی عملکرد ماهیانه
– انجام تعهدات و پرداخت ها برابر مقررات مربوطه
– راهنمایی و کنترل کار حسابداران و تقسیم کار بین آنها
شرح وظایف کارپردازی:
– برگزاری مناقصه و مزایده جهت اقلام
– خرید اقلام به انبار پس از کامل شدن فرم خرید
شرح وظایف مسئول انبار:
– صدور قبض انبار پس از خرید اجناس توسط کار پرداز
– صدور حواله خرید انبار
– تحویل و تحول خودروهای اداره طبق دستورات
– انتقال سند خودروهای خریداری شده و همچنین خودرو های که در مزایده به فروش میرسند
– جمع آوری و فروش اموال اسقاطی طبق مجوز شورای اسلامی شهر